10.1.2012

Tired of everything

Omg, oon oikeesti niiin väsyny kaikkeen maholliseen. Varsinki noi meidän kaveriporukan ''riidat'' on saanu mut iihan masentuneeks. Aina löytyy joku uus asia josta on tullu ankaraa vääntöä. Mut onneks mä en liity siihen viimesimpään, mut mun iihana ystävä liittyy ja oon sen tukena siinä. Toivottavasti tää loppuis pian ja voitas olla taas ainaki melkeen normaalisti.


Ja toinen aihe joka ei oo niiin kiva. Pojat. Tai siis on se kiva aihe, mutta nyt meinaan angstata siitä, kuinka mulla ei oo ketään. Musta olis niin ihanaa jos olis poikaystävä, joka olis semmonen et se oikeesti haluu olla mun kans. Nyt ku miettii tätä yläaste aikaa, ni mulla on ollu vaan kaks säätöä. Kumpikaan ei johtanu seurusteluun, vaikka viimesin oli tosi lähellä. Mua harmittaa ylikaiken ku tuon viimesimmän säädön piti mennä niin huonosti.. Ja se johtu siitä, ku mä oon ujo ja seki tais olla ujo ja meiän juttelu ei sujunu sillain luontevasti.. Tällasen syyn se sano mulle ku kerto että tästä ei tuu mitään. Mutta koitan nyt olla muistelematta tuota tyyppiä. Nyt sitte vaan oottelen sellasta poikaa, joka hyväksyis mut tällasena hiljasena ja ujona.. Mut tällä hetkellä musta tuntuu, et sellanen tyyppi ei tuu koskaan mua vastaan. Oon vaan jotenki turhautunu poikien suhteen, ja siks varmaan aattelen tuollein. Kateellisena katselen kavereitten säätöjä ja seurustelua siihen asti, et löydän ittelleni säädön/poikaystävän. : D




                                                         we♥it

Oh damn, pakko kai se on vielä mennä lukemaan biologian kokeeseen, joka on huomenna..

 ♥:Nea


Ei kommentteja: