30.1.2012

Koulu sekottaa mun pään

Noniii, nyt sain viimeinki ittenki kirjotteleen tänne tän pienen tauon jälkeen. Ei ollu yhtään kiinnostusta eikä millää jaksanu kirjottaa mitään. Nyt pitäs vaan muistella, et mitäs viikonloppuna oikeen tapahtu ku mulla tää muisti on hieman huonohko.

Perjantain koulupäivästä mulla ei oo oikeestaan mitään muistikuvaa, mut illalla suuntasin Millan kanssa maukkikselle istuskelemaan ja jutteleen. Kaks tuntia suunnilleen sielt viihyttiin ja samalla tuli nähtyä Rossoaki ja kaikkia poikia. Ihan muksa ilta siis. (Jos ei lasketa sitä, et mun varpaat jääty tunnottomiks...)
Lauantain ja sunnuntain koomasin vaa kotona jumpin päällä. Mun piti tehä suursiivous huoneeseen, mut siirsin sitä koko ajan ja en oo vielkään saanu sitä siivottua. Mut en tehny yhtään mitään, paitsi nukuin ja söin.

Tänään koulus oli peruspäivä. Opolla aloin ihan tosissaan miettiä mun tokaria. Keskiarvo on  koko tokarista suunnilleen se 7.1 ja jos meinaan päästä Kaustiselle musiikkilukioon niin pitää olla se 7.5 keskiarvo ja jos mä haluan nostaa keskiarvoa niin jos onnistun korottamaan kaheksaa numeroa niin keskiarvo nousis 7.6.
Aika iso homma ja oonki nyt jo henkisesti valmistautunu, etten välttämättä pääse musiikkilukioon.
Oikeestaan mulla tulee joskus sellasia päiviä et toivon oikeen etten pääsis musiikkilukioon, vaa et pääsisin Kokkolaan kiviniityn lukioon. Kauheeta ku en osaa valita niitten väliltä.. Viimeks tänään mulla tuli sellanen, etten halua musiikkilukioon. ;o Pakko koittaa selvittää tää pää.


Nyt en jaksa miettiä enää koulujuttui.. Ei mut hitto, pakkohan mun läksyt on tehä joten taidan nyt jo näin aikaisin siirtyä niitten pariin.

Heippa!

Elokuu - Soutaa Huopaa


♥: Nea

Ei kommentteja: