16.1.2012

Winter is not my thing

Murr, miks mulla pitää olla aina niin huono tuuri? Oon koittanu kattella kivaa talvitakkia täs muutaman kuukauden suunnilleen jo ja sitte ku löydän h&m:stä kivan takin, niin sitte pitää tulla ilmotus jossa lukee et: ''Tuote on loppuunmyyty shoppailusi aikana'' DAMN. Nyt ottaa päähän ja kunnolla.

Mun tekis niin mieli mennä tonne ulos kuvaileen kaikkea mahollista, mut ku on vaan hirveen kylymä ettei tuol pysty olla. Mun puolesta tää talvi vois olla jo ohi ja kesä sais tulla kovaa kyytiä tänne. Luntaki on ihan liikaa, hyi.

we♥it

On muuten aika läppä, et olin ennen sillain et: ''Petri Nygård on perseestä!'' jnee, niiin nyt sitte vaan kuuntelen sitä tässä samalla kirjottaessa ja tykkään jopa ihan.. Kinosti. Btw, nyt oon alkanu kuunnella tätä:

Oivoi, tekis mieli keksiä jotain kirjotettavaa, ku nää mun postaukset on alkanu olemaan tälläsiä tylsiä..
Illemmalla ainaki on tulossa viel postaus ja koitan saada itteni tonne ulos kuvailemaan kaikenlaista ja ehkä jopa itteäniki..

♥:Nea

Ei kommentteja: