26.1.2012

Angstangst

Mulla on ollu tänään ihan muksa päivä. Aamusta oli heti musiikkia ja ryhdyinki harjoittelemaan kitaran soittoa!
Sormet on nyt kyl hieman kipeet.. Rämpytin sitä niin onnessani, ku osasin kerranki.
Matikan tunnitki oli ihan jepa, johtunee varmaan siitä et osasin laskea niitä laskuja. Ja niin joo, kerroin sillon siitä matikan kokeesta, johon en ollu ollenkaan harjotellu tai mitään ja joka meni penkin alle, niiin saatiin ne eilen takas ja sain 6 !! Se on jo tosi hyvin multa. Normisti saan jotain 5.....

Mulla piti olla tänään ekan kerran niitä töitä, mut ei mulla ollutkaan.. Ens viikolla toivottavasti sitten.
Ja viel supermega kiva juttu. Sain mun takin viimein ja tyksin sitä! (Okei tykkään huutomerkeistä!!)
Näyttää paljon kivemmalta livenä (:
huuuh näytän ihan räjähtäneeltä :D
Mä oon täs iltasella miettiny juttui ja tajusin et mua ei oo kysytty varmaan kuukauteen minnekkään... Mä oon oikeesti niiin kyllästyny hengaileen viikonloput kotona porukoiden kans. Haluan viettää normi teinien elämää. Okei mä oon sellanen, etten kehtaa vaa ''tunkea'' itteäni porukoihin vaikka ehkä pitäis ja eikä mun täällä pitäis tästä kitistä, mut mun blogi ja kitisen mistä haluan. Onneks mulla on silti toi Milla joka kiltisti kysy mua kylälle viikonloppuna<3 Ties mitä kaikkee keksitään. (; Mut toi asia painaaa mua ja lisäks viel mulla on ihan hirveen ikävä menneitä aikoja. Mä haluan oikeesti jonku poika-säädön just nyt! Olis niin ihana halailla, olla kainalos ja kattoo leffoja ja tietää et joku oikeesti välittää. Joo taidan olla hellyyden kipeä.. Mut ehkä täs viel joku mukava poika löytyyy.

weheartit
Mut eipä mulla muuuta. Puspus tyypit !

 
♥: Nea

Ei kommentteja: