17.1.2012

I smile when I think of you

Jooo anteeks, sanoin eilen et illalla tulee postaus ymsyms, mut en ehtiny tehä sitä, koska mä sain puhelun ja mulle tarjottiin töitä!
Lapsenvahdiks suostuin ja vissiin tänään neljän maissa lähen käymään työnantajalla ja varmaankin sovitaan kaikista jutuista. Aluks kyl mietin et riittääkö aika, mutta päädyin kuitenki ja saa palkkaaki.

Mut tuosta otsikosta......... Kukaan ei tiiä et mulla on sellanen kiinnostus yhteen tyyppiin, enkä sitä ala täällä paljastella viel, koska en oo iihan varma mun tunteista. Mut tää tyyppi on ollu mulla mieles jo melkeen pari viikkoa. Mut hei huom! Oon vaan kiinnostunu, en ihastunu.


Aamulla sängystä nouseminen oli niiiin hankalaa, vaikka meninki joskus klo 23 nukkuun.
Koulussaki oli mieliala hieman alhaalla.. Kaikki vaa ärsytti, eikä vaan jaksanu oikeen mitään. Mut toivottavasti huominen olis parempi. (:

we♥it   
Nyt sitten ootellaan et kello on neljä ja iltasella koitan oikeesti saada jonkun kivemman postauksen sillain, et on kuvia. (: P.S Vaikka teitä lukijoita onki vaan neljä + jotka lukee tätä sillein, ettei oo kirjautunu tänne, niiin voi toki ehdotella jotain postausideoita, aiheita jne!

♥: Nea

Ei kommentteja: