18.1.2012

I love my sister and brothers part 2

Jatkoa edelliseen. (:

Sitten tulee toiseksi nuorin pikkuveli, eli Jere 5v. Jere on aivan ihana pikkuveli jota rakastan toosi paljon.
Jere oli vauvana aaivan ihana, mut ajan myötä siitä on tullu aika sellanen villi apina, mut onneks silläki on joskus niitä ihania päiviä et se antaa haleja ja on muutenki niin söpö. Suurimmaks osaks se on kyl sellanen, et se esittää suunnilleen vihaavansa mua, mut se on tuo ikä.. Jere jaksaa aina naurattaa mua ja kiusata mua kaikista pojista.
En voi uskoa, et mun pikkunen menee ens vuonna jo eskariin! Se kasvaa aivan liian nopeeta. Mut Jere on mulle niin rakas ja niin tärkee, etten ikinä selviäis jos sille sattuis jotain.

Jere
Sitten viimeisenä Daniel 3v. Dani tuli meille sillon ku se oli 1v, eli Dani on sijaislapsi, mut pidän sitä mun pikkuveljenä. Daniel on kans mulle toosi rakas ja on ollukki siitä päivästä lähtien ku näin sen ekan kerran.
Vaikka seki on kans sellanen yks apina, niin osaa seki näyttää et se välittää. Ainoo huono juttu on vaa, et se matkii aina Jereä. Esim jos Jere sanoo ettei se tykkää musta, niin Dani on kans sitten heti samaa mieltä.
Daniel on mulle niin rakas ja tärkee, etten selviäis ikinä jos sille jotain tapahtuis. Oho, tuli aika samanlainen teksti ku Jerellekki, mut ne on niin samanlaisia. (:
Daniel
Kaikki nää on mulle niin rakkaita, ettei ees sanat riitä kuvaamaan. (voiko noin sanoa?)
Oon tosi onnellinen, et just mää oon saanu näin ihanat sisarukset! <3
Loppuun viel kaikenlaisia yhteiskuvia.






Kummasti mää esiinnyn melkein kaikissa.. Mut harmi, ettei musta ja Jamista ollu yhteiskuvia, mut pitää koittaa ottaa täs joku päivä! Nyt näätte, et kui ihania sisaruksia omistan<3

♥: Nea

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Ihana postaus! :)

Neajj kirjoitti...

hih, kiitti! (: