18.1.2012

I love my sister and brothers part 1

Aloitetaas vanhimmasta nuorimpaan (:

Eli ekana tulee mun ainoa sisko, joka on mun yks tärkeimmistä ihmisistä.
Kyseessä on siis Nita 18v.
Nitalle mä pystyn kertoa ihan kaiken ja se auttaa mua kaikissa mun ongelmissa ja mä autan sitä.
Meillä ei taida olla ees mitään salaisuuksia, vaan ollaan kerrottu kaikki toisillemme. En tiiä mitä tekisin jos Nitaa ei ois. Vaikka meillä on toki joskus aika pahojaki riitoja niin hetken päästä ne onki jo unohtunu.
Nyt vähän kauhistuttaa ajatus, et se muuttaa ens vuonna jonnekin kauemmas opiskelemaan tai lähtee ulkomaille, ni en nää sitä niin usein, varsinkaan jos se sinne ulkomaille lähtee..
Viikonloppuisin ku Nita tulee kotia, niin me päivät tehään kaikkee tyhmää ja nauretaan iihan oudoille jutuille ja yöt me aina jutellaan kaikenlaisia henkeviä juttuja jne.
Oon niin onnellinen, et me ollaan oltu koko ikämme hyvissä väleissä ja varmasti tullaanki olemaan hyvissä väleissä ikuisesti. Mä aika harvoin sanon Nitalle et kui rakas sisko se on mulle, mut kyl se varmaan tietää sen vaikken sitä niiin usein sanoiskaan.
Nita
Sitten päästäänki Jamiin, joka on 13v. Jamin kans me ei olla ihan niin läheisissä väleissä ku Nitan kans, mut kyl Jami on siitä huolimatta mun rakas pikkuveli. Meillä on joskus sellasia päiviä et ollaan toisten kurkuissa kiinni, mut onneks on sellasiaki et ollaan melkeen ku BFF. Nyt ku Jami alkaa olla tuos teini-iässä ni siitä on tullu vähän tollanen kovis ja sen pitää esittää, ettei se välittäis musta yhtään jne. Jamillekki mä kerron aika paljon kaikkia mun juttuja koska kyl siihen voi kuitenki luottaa ihan kiitettävästi. Ehkä Jamiki alkaa olla mulle kiva sitte ku muutan pois kotoa ja nähään sit vaan viikonloppuisin, ellei se oo menny iskälle vklopuks. Mut kaikista sen esittämisistä ja kemmailuista huolimatta se on rakas.
kovis Jami
Teen part 2:sen, jossa tulee sitte kaikista pienimmät veljet (: Jos kaikki tulis samaan ni tulis ehkä aika pitkähkö postaus.

2 kommenttia:

Nita kirjoitti...

puspus <3
aloin itkeen ku luin tätä : D

Neajj kirjoitti...

(: Hah, mullaki meinas tulla itku ku kirjotin tätä : D