12.1.2012

I have a dreams and wishes

Tuli kirjottamis-fiilis. (okei en tiiä miten se kirjotetaan oikein.) Mut mietin aihetta, että mistä kirjottaisin ettei olis vaan et mitä oon tehny päivällä ja näin. Aiheena on nyt mun unelmat ja toiveet.

Mulla ei oo hirveesti unelmia mutta on niitä nyt pari. Ja toiveita nyt on kans jonku verran.

Nyt ekana voisin kertoa mun toiveista. Nyt tällä hetkellä mä toivon tosi paljon, että pääsisin haluamaani kouluun yläasteen jälkeen. Mun on vaan pakko koittaa korottaa sitä keskiarvoa, mut laiska kun oon niin ei oikeen kokeisiin lukemiset ja läksyn tekemiset nappaa.
Sitte mää toivon toki, että pysyn terveenä koko elämän yms tälläsiä perus toiveita..
Niiin ja toivon myös et se mun oikee kävelis pian vastaaaan. (♥)
Ja niin toki toiveena olis rakastua oikeesti.






Sitte niihin unelmiin. Mun suurin unelma on varmaan perustaa semmonen mukavan kokonen perhe, johon kuuluu mies, 2-4 lasta ja kissa/koira ja et me sitte asuttais kivassa omakotitalossa jossain mukavassa paikassa ja sillä mun miehellä olis hyvä työ ja mä olisin kätilö. Ja oltais kohtuu rikkaita.
Mut on mulla unelmana myös päästä Egyptiin tai Thaimaahan pariks kolmeks viikoks. Olis niin ihanaa.
Ei mulla nyt sen suurempia unelmia tällä hetkellä oo.. 




                                                        we♥it

Ei mulla nyt tän ihmeempiä ookkaa. (: Hyvät yöt vaaan kaikille, jotka sattuu tän nyt illalla lukemaan!
 
♥:Nea               
btw, sori teksti on vähä tökkivää mut johtuu siitä et oon tosi väsyny!

Ei kommentteja: