8.1.2012

Here it begins

Nyt sain viimeinki aikaseks tehtyä tän blogin. (: Oon haaveillu omasta blogista jo kauan, mut en vaan oo uskaltanut ryhtyä tähän aikasemmin. Nyt se on sitten tehty ja oon tyytyväinen!

Näin alkajaisiks voisin toki kertoa jotaki itestäni.

Mun nimi on siis Nea ja oon 15-vuotias tyttö Halsualta.
Oon tällainen ujo ja rauhallinen, mutta kavereiden ja perheen seurassa oon seurallisempi ja uskallan näyttää et millanen todellisuudessa oon.

Tykkään kovasti laulaa ja soittaa pianoa ja aattelinki pyrkiä yläasteen jälkeen Kaustisen Musiikkilukioon.
Mua kiinnostaa myös vaatteet ja meikkaaminen jonkin verran, että tykkään ostella kivoja vaatteita ja meikata.

Täällä blogissa kirjottelen varmaan aika paljon sillain rohkeasti mun asioista, normielämästä, poikajutuista sitten kun niitä sattuu olemaan ja joskus voi olla jotain vaatteisiin ja meikkeihin liittyviä postauksia. Pyrin myös laittamaan postauksiin paljon kuvia, ettei olis pelkkää tekstiä vain.

Nyt olis eka postaus takana ja huomenna tulee varmaan seuraava sitten!





♥: Nea

Ei kommentteja: