17.1.2012

And all along I believed I would find you

Hiihi, nyt mulla on sitten torstaisin ja perjantaisin töitä hoitaen kolmea lasta, ku niitten äiti pitää zumbaa eri paikkakunnilla ja kaipas lastenvahtia. Kivasti tulee sitten sitä rahaakin. (:
Innolla nyt sitten odottaen ens viikon torstaita!

Ja ainiii, mä taisin luvata niitä kuvia paljon, mut nyt ette kyllä niitä saa ku en saanu otettua yhtäkään hyvää kuvaa ja tuli kylmä tuol pihalla.

Tänään juteltiin äitin kans tulevasta Turkin matkasta ja viel pitäis jaksaa odottaa 7kk.. Ei jaksais!
Sitä ennen on passin hankkiminen (omg, mun pitää käydä ottaan passikuvat :s) ja rahan säästämistä, et saa sit ostella kaikenlaista kivaa.
we♥it
Selailin tuossa justiin kuvia täältä koneelta ja ääh mulla on niin ikävä kesää♥ Täs muutama kuva kesältä!
Konfirmaatiosta (:

Minä ja Nita (:
Okei, emmä löytäny ku mun konfirmaatiosta kuvia.. Mut tossa on nyt pari. Nyt läksyt, suihkuun ja sitte viel skins!  

♥:Nea

Ei kommentteja: